Veelgestelde vragen aan de redactie
1. Wat is de bladformule?
Support Magazine is een onafhankelijk vakblad voor mensen met een lichamelijke beperking. Het verschijnt 6 keer per jaar. Elk najaar verschijnt daarnaast een speciale editie: de Support Magazine Vakantie-editie.
2. Voor wie is Support Magazine interessant?
Wie min of meer een handicap heeft, heeft eigenlijk een vak apart. Want als je een beetje normaal leven wil leiden heb je immers kennis nodig en kunde en gereedschap. Je moet immers die kennis, kunde en dat gereedschap (de hulpmiddelen) gebruiken bij elk aspect van het dagelijks leven, van werken tot en met kinderopvoeding, van koken tot vakantie vieren. Vandaar dat Support Magazine ook een lifestyleblad is.
3. Welke onderwerpen staan er in Support Magazine?
Er staan allerlei leuke artikelen in, over mobiliteit, vakantie, sport, mode, auto’s, wellness, te veel om op te noemen. En er zijn tal van interessante rubrieken. Steeds de nieuwste producten en handige hulpmiddelen, nieuws, en columns niet te vergeten.
4. Kan Support Magazine ook de belangen behartigen van mensen met een handicap?
Nee, dat doen andere organisaties. Onze lezers zijn over het algemeen heel goed in staat hun eigen boontjes te doppen. Maar ze willen wel steeds op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen.
5. Waar kunnen persberichten en foto’s van noviteiten heen gestuurd worden?
Redactionele kopij voor Support Magazine (in de vorm van persberichten en ingezonden brieven) kunt u e-mailen naar de redactie.
6. Heeft Support Magazine iets te maken met de Supportbeurs?
De Supportbeurs en het blad opereren los van elkaar. Support Magazine is een uitgave van Virtùmedia in Zeist, de Supportbeurs wordt door de Utrechtse Jaarbeurs georganiseerd. Wel gaan ze allebei uit van hetzelfde grondidee: zelfstandigheid, zelfbeschikking en vakmanschap voor mensen met een handicap.
7. Mag ik artikelen op deze site, of uit het blad, gebruiken voor ons eigen ledenblad?
Dat ligt eraan. Stuur een mailtje met je vraag naar de uitgever.
Vragen over het abonnement
8. Wanneer ontvang ik het eerste nummer nadat ik geabonneerd heb?
Het (cadeau)abonnement gaat in bij het eerstvolgende nummer dat uitkomt na de datum van de bestelling. Het abonnement moet dan minstens twee weken voor het verschijnen van het komende nummer besteld zijn. Dit in verband met de distributie. Bekijk hier wanneer het volgende nummer verschijnt.
9. Kan ik Support Magazine ook in België ontvangen?
Dat is geen enkel probleem, hier zijn geen afwijkende kosten of voorwaarden voor.
10. Kan ik Support Magazine ook buiten Nederland en België ontvangen?
Dat kan maar hier kunnen afwijkende tarieven en voorwaarden voor van kracht zijn. Stuur een e-mail voor meer informatie hierover.
11. Hoe werkt een cadeau-abonnement?
Bij een cadeau-abonnement ontvangt degene voor wie het cadeau bestemd is alle edities en eventuele cadeaus gedurende één jaar. Na die termijn wordt het abonnement automatisch stopgezet. De betaling wordt gedaan door degene die het cadeau geeft.
12. Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op.